SUCK

Sara om .:
kul att på din header så har du en bild på där du drar ut magen och påstår att du ser dig sådär.. sen dra du in magen och tro att vi ser dig så... roligt att du har samma trosor på dig, troligt att dem är tagna på samma dag då. ;)

Sara, jag e jävligt, as fittigt irreterad på dig just nu. å på alla människor som e som dig.
För det första så fattar jag inte vart du vill komma med den där kommentaren?
Du tror inte jag mår tillräckligt dåligt? och JA, jag tar illa upp fast att jag inte känner dig å inte vet vad du vill mig. men jag tar illa upp vid det minsta lilla som sägs om min kropp.

Ofc, bilderna är tagen på samma dag, so?
Grejjjen e den att jag har bulimi, om du inte märkt det, å första bilden är hur jag ser mig. jag ser mi tjock ful äcklig å fet. SOM DEN FÖRSTA BILDEN. men då ser andra mig som den spinkiga lilla skrikan på den andra bilden. De e de som e meningen.  Vad du nu ville säga med att bilderna är tagna samma dag fattar jag inte...  vad e de för poäng?


Förlåt men ja e as irreterad. Spec när man skriver en kommentar å inte kommer fram med de man vill säga...


Kommentarer
Postat av: m

orka hålla på med sånna där onödiga jävla kommentarer.. hur kan man äns säga så till en person med ätstörning?! smart tjej,

2010-05-11 @ 07:32:44
Postat av: Anna från dalarna

hon menade nog mera att du drar ut magen på den du bilden som du ser dig och dra in magen på den bilden du tror vi ser dig som. Jag förstår att du inte kan rå för din sjukdom, det är inget man väljer.. men jag tycker hon får fram det hon vill ha sagt, så det är nog snarare du som inte förstod vad hon menade.

Alla får kommentarer man inte tycker om ibland på sin blogg, bara att ta med en nypa salt. ^^

2010-05-11 @ 14:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0