fullkommligt åt helvete

är det min anti depresiv tabletter som börjat värka igen eller är det bara nå annat?
Japp, har börjat äta dom igen å de suger........
Jag vill klara mig själv!!
men det verkar jag inte kunna göra ändå.
 hade hållit mig i 4 dagar, HELA 4 DAGAR från att "vara dum" men idag ska det så klart gå åt helvete med det.
2 gånger idag å de e jag så jävla missnöjd över.
 JAG HATAR MIG SJÄLV

jag som ville klara det här!!!!   ta ett  nytt steg, men jag skäms över att inte klara det.

men just nu vill jag egentligen inte klara det. Jag har blibit tjockare å vill inte ha på mig mina finare kläder mera. Har ofta stora tröjjor osv nu för att slippa visa mig. Det känns skönt när det finns såna kläder.
  Men har i alla fall kommit fram till att äta maten som jag blivit tillåten å träna mycket! för då är jag duktig ndå.

Kommentarer
Postat av: M

men lilla du , säg inte att du har blivit tjock!:/ usch det gör mig så ledsen för du är allt annat än de.. du skulle må så bra och se mycket friskare ut om du gick upp till en normal vikt..du har så fel kroppsbild av dig själv, helt sjukt.. vill bara få dig att inse även om det är svårt men som du ser dig själv i spegeln stämmer inte överhuvudtaget:( på nått sett måste du se till att aldrig vara själv hemma...iaf tills du är stark nog att stå emot. Älskar dig så mkt vännen och vill bara ditt bästa, hoppas du vet de!

2010-03-15 @ 21:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0