FINASTE SMSEN JAG FÅTT

nu på några dagar har jag fått två fina sms som jag vill visa er;

"läste din andra blogg nyss... Alltså du måste förstå att du har en sjukt vrickad kropps bild av dig själv... Häll på att dö när jag läste att du blivit tjock?!:( du är långt ifån att vara de, måna många kg! Förstår att det är svårt att förstå men åh "Anna"! Du är fin som du är, och du skulle må och se mkt bättre ut om du gick upp till en normal vikt, och kunde äta bra, fast det är du ju på god väg mot. Men ville bara säga att så som du ser din kropp i spegeln inte stämmer alls med hur du egentligen ser ut.. Läskigt men sant<3 vill bara sitt bästa och jag blir orolig för dig,och arg på den där jävla sjukdomen:( försvin från min "anna"! Va stark "anna", du klarar att bli frisk. Jag Äskar dig<3  " 
Från en mycket kär vän! blev helt tårögd och till mig när jag fick detta sms. Huga!
Tack för att du finns!



"Min lilla gumma, vad kan jag göra för att hjälpa dig att må bra. Jag kan göra vad som helst för dig. :* bara du blir frisk. Älskar dig min underbara tjej"

Från min mamma som jag älskar så innerligt!

Kommentarer
Postat av: M

Hoppas att du tar till dig det, och att du förstår att vi verkligen stöttar dig till 100% Puss på dig! Älskar dig vännen

2010-03-17 @ 19:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0