...

sitter bara hemma som vanligt. Deppig å ensammen. Men det är väl så jag ska ha det?! 
 Jag ska i alla fall hålla mig i en vecka till från att kräkas, för då får jag öppna två kuvert av mamma!
Vi har gjort så.. Att först när jag har klarat 7 dagar så får jag öppna å sen när jag klarat 4 dagar till så får jag öppna nästa.

Det känns nästan som en liten sorg att inte få äta mycket, men jag måste ändå hålla mig till mat schemat för att veta vad min vikt är, eftersom nu går det upp å ner helatiden. Men ska iaf hålla mig.

e nervös inför påsken då jag ska vara i sthlm med min pojke. Där är det ofta mycket gott åså runt påsk. Men det viktigaste är att jag inte kräks!

Å nu när vi har massa kakor hemma å jag ska vara själv... Men det gör inget, för jag har besstämtmig nu. Jag ska bli FRISK å jag ska klara mig utan att äta skiten. det är ändå inte så gott som jag fått för mig att det är!

jävla skit liv.

Kommentarer
Postat av: M

fan va härligt! precis rätt tankar om det här:) du är så stark :D puss på dig min fina vän!

2010-03-21 @ 18:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0