... :(

sitter på skolan nu. Är så grymmmmt uttråkad å har ångest av min vikt. Vill inte sitta här, det känns som om alla ser på mig för att jag är stor, inte för att jag är något annat. Jag vill inte vara här.. Jag vill hem å träna.
 Är så grymmt besviken på mig själv för att jag glömmde göra några övningar igår kväll som jag börjat göra varje kväll.
   + att jag har kommit fram till att jag ska försöka skita i vad vågen säger och kolla på kroppen istället eftersom när jag tränar kommer jag få muskler å dom kommer väga mer än vad jag gör nu. Så, kroppen ska va fin.. SEN kan jag börja tänka på vågen...

Det gör mig så grymmt irreterad att jag har blivit som jag har.. Inte ätit på länge å nu när jag måste hålla mig till mitt mat schema så kommer kroppen spara ALLT å då stiger jag som ett höghus. Det är så fruktansvärt jobbigt att tänka på det för jag vill verkligen inte gå upp mer. Jag vill inte vill inte vill inte!!!!
 Men det som gladde mig mest igår när jag mådde så dåligt var min "boy". Han muntrade upp mig jätte mycket å jag började vända på mina tankar jätte mycket till något så mycket bättre.


Keep up the good work.

jag vill spy...

Kommentarer
Postat av: M

:'(

2010-03-17 @ 09:54:43
Postat av: M

ahhh! vad kan jag göra för att hjälpa dig?! jag får typ panik när jag läser din tankar och hur du mår:( Berätta ! vad som helst...ses ikväll <3

2010-03-17 @ 10:34:00
Postat av: Ammi

ha en fin onsdag! :)

2010-03-17 @ 11:25:47
URL: http://aaammii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0