16/3

sitter hemma å deppar.
hos doktorn idag(vi kallar henne Eva) så satt jag mest bara å deppade. Hon såg att det var något fel å de e de att jag ser ner på mig själv så mycket nu för tiden. Mer än innan.  å det var värre när jag vägde mig som vi gör en gång i veckan,å hade gått upp i vikt.
  Sist jag vägde mig hade jag gått ner. Fan vad jag hatar vikt!!! vad är en normal vikt för en tjej på 171 cm?
HUR SKA JAG SE UT FÖR ATT VARA OKEJ?!

är inte nära min dröm kropp iaf.



Nu ska jag lyssna på johnny cash å deppa mera.
Sen gå på låååååååååååååååååång prommenad.
Imorgon blir det ännu mera prmmenad. Ända tills jag är den jag vill vara, så som alla tycker man ska se ut.


har kapat bilden bara för att inte visa smycken, tatueringar osv...

Kommentarer
Postat av: M

En normal, och nyttig vikt för dig är på MINST 56 kg! du måste förstå att vågen inte ska spela nån rll nu! sluta väga dig, du är så jävla viktig för mig så de får inte hända dig nått, jävla sjukdom!:( men snälla snälla snälla älskade vän, inse att du ser på dig själv helt fel..tänk på hur du skulle må bra, kunna äta och unna dig gott utan att få ångest utan ist känna dig pigg och glad, umgås och äta gott med dina vänner utan ångest och träna för det är kul.. Snälla:(

2010-03-16 @ 21:04:19
Postat av: C

"hur lång är du och hur mkt väger du?

dina benär assmala och fina:) - Oj, tack. Jag är 173 & väger ... 53" Ditt BMI ligger på fucking 17.7, undervikt är 19<. Du är grovt underviktig! Du ska väga minst 10 kilo till för att vara normalviktig. Snälla, hjälp denna flicka någon!

2010-03-17 @ 09:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0