.

kan verkligen säga att allt e neråt.
Har fått mail, sms och träffat gamka kompisar som alla säger likadan
"men guuuud va smal och fin du har blivit"

suck Det tar som fan på en. Å jag som inte ätit mina anti depresiva på över två veckor för jag tyckt jag mått så bra utan dom ndå. (de sitter kvar i kroppen i två veckor så nu fattar jag att de gått ut) Å de känner ja. som fan.
Jag tar åt mig så mycket av smal och fin sakerna. Och nu när jag vart på festival i en vecka å drucki massa öl = as mkt kolhydrater. ätit fet festival mat mm som inte gjorde något då, men som tar som fan på en nu. jag tycker de e as jobbigt. Så idag, hittills, efter att vart vaken i ca 2.5 tim har jag bara druckit 1/2 kopp kaffe. Svart, no milk. Kroppen har svårt för att bränna mjölk.
Å på den lilla koppen, har jag städat hela min lägenhet, svimmfärdig.
Men nu ska jag samla mig, kanske ta ett glas juice fast det känns onödigt, å ta en prommenad.


Kommentarer
Postat av: Ellie

det är inte farligt att gå upp i vikt :) det är fint med kurvor :)

2010-06-17 @ 20:05:07
URL: http://myrslokens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0