Svar på frågorna!!

Så, nu ha rjag tagit mig tid och svara på frågorn ni ställt:)

När började du blogga, & varför började du? :) - Jag började i November så har inte bloggar i mer än två månader nu. Dock har jag en annan blogg som jag har bloggat på i två år tror jag. Denna blogg startade jag för att berätta för folk om mitt verkliga liv som jag gömmer. Det är därför jag är anonym.

Beskriv din stil? :D - Jag är en rocker! haha. Svart, nitar, leopard, ormskinn osv.

vad har du för intressen? - Musik är ett stort intresse för mig. Jag har spelat instrument men var inte så bra på de så slutade. Annars gillar jag mycket foto och att skriva.

Varför ätstörningar??? - ?? :S  Har inte mycket att svara på den frågan. Jag gilalr verkligen inte folk som frågar ; Varför har du ätstörningar?  Det är ju ett ganska självklart svar på det att man inte är nöjd med sig själv & blir sjuk.

vad skulle du bli när du blir stor?
- Jag går första året i gymnasiet som frisör, så det är det jag ska bli!

favoritmat? -  Sallad. Älskar färska knapriga å saftiga sallads blad med massa gott å nyttigt till!

längd? - 173

dold taland
?  - jag är en otroligt bra frisör, inte för att skryta.

Vart bor du ? :)
- Jag är norrläning. Så jag kanske lyckas, som viktoria silverstet ;D

hur mycket äter och tränar du, och vad?:) - Jag äter oerhööört mycket. Frossar så fort jag ser mat å småäter helatiden,,, men sen vet ni ju vad som händer. Jag har inte tränat på över en månad nu! Jag har lite ångest över det men mamma håller mig i tyglarna. Annars tränade jag en gång per dag förr. Mest gym men övern pass.

hur lång är du och hur mkt väger du?
dina benär assmala och fina:)
- Oj, tack.  Jag är 173 & väger ... 53.

Favoritfilm?<3 -  Lejonkungen! Hur underbar är inte den?! Annars gillar jag jiddra inte med zoan.


Pinsamaste händelsen?:P
- den var svår.. förut när jag var liten så dansade jag & på en uppvisning så skulle vi ha vita kläder. Jag fick platsen längst fram å längst ut vilket betyder att jag stog vid strålkastaren å de lös igenom mina byxor. Sen kom alla killar som var breakdansare å skrattade åt mig.

hur länge har du varit sjuk`? - Har inte vart det så länge. 5 månader nu, snart ett halvår. Och imorgon ska jag till läkare för att bli frisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0