slöseri på tid nu

Eftersom att folk kommenterar anonymt å jag vill svara på det så måste jag göra det öppet i bloggen..


Anonym
om som jag sa;:
du är patetisk, och du skriver ''OMG, TÄNK OM DOM GER MIG MAT! OHNO!!!! BUHUUUUU!!!''
Du är fail & falsk.



patetisk, hur? jag förstår inte vad du menar med patetisk? Jag är ingen person som vill väcka medlidande. Allt jag vill är att ha en blogg, skriva om mitt liv och om hur jag mår. Alla i världen är i så fall patetsika som bara lever var dag.
Och det jag menar med "tack om dom proppar i mig massa mat" är att när jag äter väldigt mycket mår jag dåligt, mycket dåligt och det vill jag inte göra.


Egentligen vet jag inte varför jag sitter ocg förklarar detta. Jag har mina känslor, min bra och dåliga dagar och jag mår som jag mår. varför ska jag då sitta och förklara mig för en anonym person som jag inte äns känner?   fan va jag har slösat tid nu.   PUSS

Kommentarer
Postat av: Angelica

Såg att du kommenterat "agnettas" blogg, garanterat hon som kommenterat det ovan eftersom hon bara en stund senare dissade såna här bloggare, !



:) men keep up the good work, ville bara tipsa !

2010-01-06 @ 00:46:06
Postat av: Lia ☆ Keep it real

Jävligt patetiskt att lägga kommentarer anonymt, kan man inte stå för vad man tycker borde man väl bara hålla käften? Gaaah :P Sköt om dig!!

2010-01-06 @ 12:39:55
URL: http://wazup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0