mig och min mat

idag har jag mått helt ok i alla fall. Det är mest mot kvällarna å nätterna jag börjar tänka å allt bara rullar omkring.
På måndag är det min stora dag. Egentligen börjar jag skolan då men har redan smsat min lärare att jag inte kommer pga att jag ska på möte. Jag hade hunnit med skolan å sen åkt till stan igen men känner att det är en dag jag måste sitta å tänka så mycket innan mötet så skolan hinns inte.

Mötet vet jag inte vad man gör på.. Dom ska prata med mig i en å en halv timma för att se om jag e sjuk på riktigt, och det ska dom göra två gånger. Sen ska dom typ psyka mig så mia tankar blir annorlunda.
aja, mer kommer jag med sen=)



Jag ska i alla fall skriva ett brev till mamma & pappa om hur jag vill ha det med maten hemma.
- Inget bröd
- Inga tillsatser i maten (grädde, mjölk, sås osv)
- Bara myttig mat (sallad)
- Inget smör
- Ge mig en kopp te vid 8 varje dag(då blir jag inte sugen på mat sen)
- äta på liten tallrik
- se till att jag äter en peortion
- inget hemma mys med onyttiga saker

osv.

Alla kommer tycka jag e dum i huvudet. men jag är as stolt över mig själv att jag äns vill äta det :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0