kommentar

fick just en kommentar av en tjej som tycker jag är.. aja, ni kan läsa själva

"tycker du ä sjuk!
fyfan för dig. du sitter och bloggar om ätstörning. har du inget liv eller?! omg vilken bra förebild du är för mindre folk! ingen kommer läsa din cp blogg, ekl
."

hon drog i alla fall ner mig i världens håla just nu.
Japp, jag e sjuk men inte på sättet du menar. Inget liv, jo mitt liv är förjävligt just nu
å det är för att jag har ätstörningar. Förebild? Varför äns säga något sånt?
Du kan inte ställa dig framför en cansersjuk människa å skälla på dom
"ÄR DU DUM I HUVET? DU E INGEN FÖREBILD... SKAFFA CANSER SÅDÄR Å BLI SJUK? vafan tänkte du!?"
felfelfel av dig tjejen... 

Ingen kanske kommer läsa min blogg, men jag mår så mycket bättre av att få ut allt som jag har inom mig, att få skriva av mig betyder så mycket. Och om någon erfaren människa som kanske har lite tröst inom sig skriver så blir jag så mycket gladare.

Jag har fått många fina kommentarer om att det finns folk till hjälp och jag har fått mailadresser till dom som vill hjälpa mig anonymt.



SÅ OM DU HAR NÅ MER SKIT ATT SÄGA TILL MIG SÅ OKEJ. kasta all skit för de e helt ok.. helt helt ok..
då får jag bara skriva av mig mer och jobba med mina känslor.


Kommentarer
Postat av: Amanda Kling

få skit för det?

det är modigt att blogga om ätstörningar, du är en förebild som gör det!

creedd te dig :)

2010-01-05 @ 19:15:28
URL: http://amandakling.blogg.se/
Postat av: Anonym

asså jag tycker det är bra om man bloggar om det du gör, för det finns folk som har det så som du, jag har själv haft ätstörningar fast det har aldrig gått så långt eller hur man ska säga. men iaf jag tycker din blogg är sjuktbra!:)

2010-01-07 @ 21:08:41
URL: http://manssonlinn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0