kommentar

EMSELA om ?:
dum du är shiiiiiiiiiit assåm jag är modell, jag jobbar professionellt med det, det finns modeller med ätstörningen men få just nu! jag jobbar med dom jag ser det... dom är inte dom du, förlåt men sättet du skriver på gör dej till en bluff



Förlåt men jag e upprörd över denna kommentar. Jag fejk? OKej.
Men om du nu vet allt så kanske du kan veta om allas känslor..
vet du hur alla tänker? Hur alla är sjuka? Nej.  jag rkar inte lägga ner tid på dig.
+ att det är som du säger. japp de e de. För jag sa att NÄSTAN alla modeller är sjuka.

Kommentarer
Postat av: Ellie

Jag hade en kompis förut som hade bulimi och anorexia, vi umgicks mycket, nästan varje dag, men jag märkte inget förrän hon gått ner 10 kg.

2010-01-12 @ 13:54:23
URL: http://myrslokens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0