jag är vaken!

God morgon.

Igår tränade jag för första gången på över en månad. Skönt att göra det igen, verkligen!
Ska även börja simma med min kompis. Vill verkligen få bort magen till sommarn för de  e ju då man går runt naken.. haha, nästan.



Igår natt kunde jag knappt sova! Jag blev typ helt psykist störd i hela huvet som exorcistens typ. Skit läskigt.

Måste iaf berätta att jag fått ett beroende!!!!
BRUSVITAMINER I VATTEN. Så gott!  Måste ha ett glas till.



(ska börja uppdatera mer, å med bilder kanske tillåme? )

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: hehe samma här hatar kameran sen lägger den ju fan på kilon med jippi not. Men har lovat så många ta något kort bra på mig så får väl vara generös hahah;)

2010-01-14 @ 11:56:20
URL: http://evelinacraazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0