Hej ifokus folk! & andra

hejsan! Har just länkat min blogg på ifokus.se  , man vet aldrig om det är någon som kollar eftersom jag kan vara en deprimerande person för alla målmedvetna om vikt å träning. Här sitter jag å skriver om hur värdelöst all sån skit är å kör på att gå å bli sjuk. Ingen hit men kanske någon sympatisk människa läser och vill se hur mitt liv går.


I alla fall så var jag på mitt vecko möte i måndags å träffade samma vanliga kontaktperson.
Vi beslöt att jag ska berätta för en tjej i klassen som jag har stort förtroende för att jag är sjuk så hon kan vara mitt stöd, jag vet bara inte HUR jag ska säga det.
jag ska även träffa en doktor på måndag och han ska kolla min hals å massa grejjer.

En extra sak jag fått att göra nu tills på måndag är att skriva ner mina känslor. Jag har börjat att känna mig väldigt deprimerad men kan inte sätta ett finger på vad det är som gör mig det, så därför ska jag skriva ner mina känslor å tankar så fort jag sjunker.



why?   varför ska detta vara synen på alla perfekta människor när det är dom/vi som är
de som borde avundas på alla andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0