Andra mötet

idag hade jag det andra mötet på psyk.  Andra och sista.. eller, nu ska jag börja min behandling.
Jag vet att det kommer gå dåligt men det kommer gå efter ett tag! Och det vet min vårdare också.
Hon ville "lägga mig" på en behandlign under 16 veckor som man sedan kan ta igen i skolan men jag har inte tid & dels var den fullbokad så jag ska köra på två möten i veckan å helst äta där ibland.
Hon ville också att jag skulle komma och äta frukost + lunch där men det funkar inte pga att min skola ligger 7 mil från stan.

jag kommer ha det besvärligt och hon kommer spendera mycket tid i mig sade hon, å de värmer.
Med tanke på hur mkt jag gått ner på mitt halvår av sjuka, (yes, jag har tagit hjälp redan efter ett halvår vilket jag tycker e bra), så behöverjag verkligen hjälp.

Ta hjälp så fort ni kan!! För de man måste gå igenom efter ett långt tag e jobbigt. Å de hon berättar för mig på möterna gör att jag vill äta. Äta lite men rätt så jag slipper hetsäta.

Kommentarer
Postat av: d'§

vill ba säga att jag vet ungefär hur du känner dej. Hade en ätstörning som var på väg att bli bulimi, men när jag hade gått ner typ 5 kg så fick min mamma reda på allting och då var jag tvungen att försöka sluta. Förstår att det e myyycket mycket svårare för dej eftersom du e mer 'inne' i det eller vad man nu ska säga, men tro mej (du har säkert hört det från många). Det e verkligen inte värt det. Jag har fortfarande skitstor lust o ba gå o spy upp allting, men försöker göra det så sällan som möjligt.

Jag vet hur du känner dej.. ibland vill du sluta men innerst inne har du känslan av att du älskar det, att göra det och sedan gå upp på vågen och kolla att man har gått ner (igen). Jag förstår precis..

2010-01-25 @ 23:13:48
URL: http://ballcrew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0