VIDOE BLOGG

gjorde en videoblogg idag.



skämt å sido..
har i alla fall vart å tränat idag. Men fick jätte ont i magen fast jag hade ätit en timma innan utan att gör "ni-vet-vad". Vart inte svimmfärdig eller något, å de kändes ovanligt eftersom de har jag jämt gjort under träning. Skönt i alla fall!  
Jag kanske ska köpa hem en såndär halv pilates boll som man kan göra situps på, tycker dom är jätte bra.
Vi har en hel boll men det känns som om dom ska rulla iväg under en så fort man lutr sig mot dem.


Nu ska jag äta havregryns gröt, vart jätte sugen på det!
Sen ska jag ut och gå med hemlig kompis senare.

Kommentarer
Postat av: M

Duktig du är!:) att du inte spydde:) Love u

2010-02-21 @ 18:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0