.,..

trodde jag skulle dö i helgen.
Var ute på roligheter å fick en panik ångest attack. Jag minns den knappt dels för att jag hade druckit å dels för att jag minns typ aldrig mina attacker. Men jag minns iaf att jag låg å skrek å grät, sparkade överallt å var helt galen. Jag ville dö och jag ville hem till min mamma. Men inget utavde kunde ske i alla fall.
Sen hämtade mina kompisar vakter som kom å sa att dom skulle hitta ett ställe till mig där dom kunde va själv, men sen kom dom inte tillbaka på ett tag. Så satt ja å skakade å grät så kom två städtanter å la ett täcke på mig å sa att ja frös,, NÄ?! de gjorde jag inte...  Men medans dom va där så kom vakterna igen å sa att tanterna hade allt under kontroll?? nä.. de hade dom inte..

Några kompisar gick å kollade efter sjukvårdare men dom sa att hon inte kunde väckas för då skulle dom va tvungen att betala henne å dom kunde bara de om de var viktigt.  MITT FALL VAR TYDLIGEN INTE VIKTIGT.


Jag är iaf hemma nu å mår bra.
Ska i alla fall inte ut på tokerier igen innan jag känner mig kry för det.

Kommentarer
Postat av: Ellie

Usch va jobbigt! Hoppas det är bättre nu!

2010-02-27 @ 21:56:12
URL: http://myrslokens.blogg.se/
Postat av: Ellie

sv: bra det iaf :)

2010-02-28 @ 00:44:35
URL: http://myrslokens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0