19/2 2010

sitter hemma. Har vart på skolan idag men de gick inte så bra.
 en doktor ringde mig igår angående röda utslag jag fått i ansiktet som vi tror kan vara av mina tabletter, så nu har jag slutat med dom.. som jag å doktorn kom överäns om.
Det är riktigt synd eftersom att dom hjälpte mig verkligen att va glad å att minska hetsätningen å sömnen vart även bättre. Men nu kommer jag antagligen falla tillbaka igen vilket jag verkligen inte  vill. Jag vill kunna äta saker som en normal människa utan att käna ångest över att va tvunden att kuta till gymet.


jag ska i alla fall klara det här, de ska jag.

lite av en massa saker jag åt häromdagen.
Det blev även några bullar till, mer choklad sull, två tallrikar pasta & en tallrik pasta å makrill.


Kommentarer
Postat av: M

synd med tabletterna! :( men du klarar dig utan dom.. hör av dig DIRKEKT när du känner av allt.. puss <3

2010-02-19 @ 16:16:38
Postat av: Ellie

Kämpa på :)

2010-02-19 @ 22:38:39
URL: http://myrslokens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0