hej

jag har lust att bara ställa mig å skrika till alla hur det är. Att dom inte ska ge mig mat, inte äta framför mig å bara låta mig vara ute å springa runt runt å runt.   Jag fattar ibland inte att jag gick med på behandling, varför?
Nu vet jag att jag måste gå upp i vikt, å jag vet att jag kommer göra det å de suger.
Grejjen e den att jag e inte äns underviktig. jag e ju normal nu, så låt mig vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.  skit också.


tips; när du vil äta något sött eller något du inte behöver, blunda och räkna till 100 så kan suget försvinna.

Kommentarer
Postat av: M

men du...bara för att du börjar äta som vanligt, så kommer du inte bli tjock!! som jag sa förut så krävs de många 1000 fler kalorier VARJE dag för att du ens ska vara i närheten itll att börja bli tjock..tänk att kunna äta de du är sugen på, vad som helst, en frukt, godis, macka utan att få ångest.. tänk att känna dig nöjd av de istället och känna att din själ mår bra av det. Längtar tills du blir frisk och jag är VÄLDIGT glad över att du va så modig att skriva in dig på behandling och går där fortfarande. Finns här och stöttar dig i allt <3

2010-04-06 @ 12:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0