till min bajs

vill bara hälsa till min älskade vän som har bajs i örat! du vet vem du är♥

Jag älskar dig och jag vet att du alltid finns för mig, men jag finns lika väl för dig! U know that.
Du e min lilla socker kick varje dag för du gör mig glad, sluddrig, konstig och sprallig.
Du gör mig till dig!

Jag vill säga förlåt om jag gjort dig besviken, om jag svikit dig, valt bort dig eller stött ut dig på något vis.
Men jag har gjort det mot alla, men äntligten börjat ta in alla mer och mer i mitt liv, men det finns en som jag aldrig kommer klara att ta in i mitt liv igen och det är mig.
Men jag vet att jag kan börja ett nytt liv, med en ny del av mig, och jag vet att du kommer finnas vid mig och hjälpa mig. 
Att prata med dig om vad som hälst hjälper mig att inte tänka på allt som jag brukar.
Det hjälper mig att slippa tankarna om att folk kanske kollar på min kropp, att slippa tankarna på vad jag åt, när jag ska äta och hur mycket.
Det hjälper mig att inte ta på mig å tänka på hur jag ser ut.
Du hjälper mig att få in den döda mig för ett tag. Och det är jag så tacksam för ♥




be just like all the other girls.

Kommentarer
Postat av: M

Vad glad jag blir. Jag vet precis hur de är, jag förstår dig verkligen.. man väljer bort sånt som är viktigt tyvär, därför är denna sjukdom så jävla hemsk.. när du skriver att du är påväg in i en anorektisk fas så måste jag bara säga, att de är inte värt de, absolut inte..det ärinte värt dom där kilona,lyssna på mig. usch. vi pratar mer sen <3 Älskar dig så mycket min kära vän ch jag är så glad att jag har dig<4

2010-04-21 @ 21:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0