one life, one soul



Kommentarer
Postat av: M

sköt dig ! lätt för mig att säga : Ät! men snälla du, kämpa..hårt. Du har kommit bra bit från att spy, men så börjar du svälta din kropp ist?:/:( lyssnade på låtarna idag och blev tårögd, när jag såg dehär, rann tårarna, för jag ve4t att du strävar efter att bli ÄNNU smalare:( det gör så ont i mig att inte kunna göra något..du är en av mina bästa och mest underbara vänner, det är en mardröm att veta vad du gör mot dig själv. Kolla på de här och tänk efter lite, om du inte kämpar utan lämnar dig själv åt sjukdomen, hur det kan sluta, detta är inte vackert.. http://www.youtube.com/watch?v=7PLDBITfHYA

2010-04-13 @ 17:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0