från min dagbok.

jag har suttit och läst  min dagbok ett tag nu på morgonen. tänkte skriva in några delar som jag har skrivit i den...

"26/7 hej nya liv! att spy har alltid vart ett av de värsta som finns tycker jag, men idag gjorde jag en sak som ändrade min uppfattning! Innan ja duscha  stoppade jag fingrarna i halsen ett par gånger å spydde några gånger. Det var härligt! jag kände mig tömd! sen duschade jag å hedde på mig tancan. Sen gav jag bort alla mina supergoda lökringar till mamma och pappa å sade att jag inte gillade dom fast jag älskade dom (A)" 

"åt bara keso och banan till middag idag. Sen var jag med "lotta". Vi gick till ica å mötte "vicky", köpte chips, godis, dip å dricka och gick hem till mig och kollade på film. Dom gick hem vid 22.00. Då plockade jag undan och gick å gjorde mitt.. Blev helt tom. Inget alls kvar i mig. Så nu kurrar magen som vanligt."


"Det känns så hemskt att dölja för alla att ja spyr. Som igår under kräftskivan, jag gick å spydde 5 gånger om inte mer under kvällen mellan 4 & 9. Så åt jag så mycket i mellan som jag bara kunde. Det käns som attt alla tycker jag är as fet. Det är en sak som gjort att jag börjat spy.. som ibland när man går med de större kompisarna och det går några smala framför oss så säger dom -jaha, där går dom smala med varandra å här går vi.. tur att vi har varandra!-  FÖRLÅT för att jag tar illa upp när dom jämnför mig med dom."

" imorgon börjar jag träna igen. det glädjer mig. Då kanske jag blir smal någon gång i livet. Står inte ut med att bli sedd som tjock osv! jag vet att jag är tjock, ful å fet framförallt, men det ska det bli ändring på."

"tänk om mamma kommer på allt. hon kommer bli krossad!  FÖRLÅT MAMMA <3 "

"på tal om inget, idag har jag spytt fyra gånger"

"pappa sa att jag snart försvinner. Då sade mamma att jag snart försvinner och inte får bli smalare och att dom tror jag har aneroxia. They wish!  men varför säger dom att jag är smal när jag är tjock?"


Kommentarer
Postat av: M

fyfan...vad ska jag säga ? :'( är så rädd! om dig, att mista dig i den här jävla sjukdomen..

2010-04-01 @ 11:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0