Fortfarande frågestund,

jag har fortfarande frågestund, men bara för att uppdatera bloggen också så tänkte jag svara på ens fråga lite snabbt. För underhållning till er!


Hon bad mig i alla fall visa lite bilder på min kropp.
Spec på ryggen och på magen uppifrån när jag ligger ner.
Så, okej!




Jag vet att många ser ut som mig.
Så snälla, säg inte att jag bara är påhittad osv för att jag ser normal ut i kroppen.
jag hade gärna printat min hjärna så ni kunde se hur mörk den var istället.
Då hade det inte varit normalt.

Kommentarer
Postat av: A



Men lilla vännen, varför gör du såhär mot dig själv? Former är det finaste som existerar! Vad kan jag göra för att hjälpa dig? Det gör ont i hjärtat över att se hur du behandlar dig själv :(

2010-04-27 @ 19:14:54
Postat av: Pami

Det är jättemånga som ser ut så ! Jag slår ner den som säger nåt fel ! :) Vad tkr du om min design på bloggen ? <3

2010-04-27 @ 19:27:04
URL: http://pamiiii.blogg.se/
Postat av: d'§

omg stackarn ..

Alltså vill du börja äta och bli normalviktig eller vill du fortsätta vara sådär smal ? För många som har den sjukdomen vill fortsätta att bli smalare och smalare..

Men det är ju bra att du är medvetet om problemet iallafall och inte låtsas som om allt är bra :)



kämpa !! du kommer klara det !

2010-04-27 @ 19:43:25
URL: http://ballcrew.blogg.se/
Postat av: Ellie

Du är riktigt smal...

2010-04-27 @ 19:55:40
URL: http://myrslokens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0