2010 04 06

ståltråd. lägg det runt min hals.Låt taggarna riva mot min strupe så att jag vet att livet är en verklighet.
varför utnyttjar jag livets onödiga tillgångar? Varför låter jag mig själv trycka ner mig så mycket och varför bör jag på sån stor börda och jobbar så hårt med kritik till mig själv.
Lägg ståltråden mot mina handleder nu och låt mig se blod. Ge mig en effekt på känslorna jag känner och låt det bara rinna ut. Tjockt, långsamt och smärtfullt precis som jag gör mitt liv till.
Ståltråden river i min kropp, jag kvider i sängen och vrider mig i mörkret och kvider å gråt. Mina mörka tankar släpar ner mig i mörka hål och håller mig kvar där. Jag gör mig hemmasatt i mörkret utan utväg och stannar där.

"center"






Kommentarer
Postat av: Saga

sv: tack så mycket :)

2010-04-07 @ 07:11:26
URL: http://spotlight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0