tankar

inte mycket framgångar i min vardag. blir bara värre och jag planerar att inte äta i huvudtaget.
finns inget vett i maten, inte alls. varför ska jag äta något som bara gör mig fet? jag fattar inte..
den som har en bra förklaring kan komma med den nu.


imorgon ska jag träffa min kurator i alla fall. sen på kvällen ska jag på middag med kompisar å då ska jag verkligen säga till mig själv att ÄTA LITE. för om jag äter väldigt lite så kan jag behålla det, om jag inte får ångest..
men jag vet att om jag äter mycket så måste det upp... annars blir det hårdträning.
ska i alla fall ta in träningsmattan på mitt rum ikväll å göra övningar. Å framförallt situps.

Kommentarer
Postat av: Ellie

sv: okej jobbigt :S :S :S



Men maten gör inte dig fet, jag vet att det är svårt för dig att tro på det, men att äta normalt gör en inte fet. Skulle man äta på mcdonalds VARJE dag plus äta godis, glass och chips VARJE dag. Då går man till slut upp. Men ABSOLUT INTE av att äta normal mat regelbundet. Jag hoppas verkligen att du inser det.

2009-12-15 @ 22:55:50
URL: http://myrslokens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0