FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN

det jag hatar mest av allt är att såra min mamma och det har jag just gjort. så djupt att det inte är sant.
Hon frågade mig varför jag trodde alla tyckte jag va sur igår. men jag sa bara att det var en uppfattning. 
 hon frågade om jag mår dåligt å jag bad henne; snälla mamma, inte nu. sluta.
hon började gråta och jag bara skrek på henne nästan.

Jag suger, jag hatar mig... jag hatar mig såååå mycket!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
fanfanfan vad mitt liv suger.

jag vill bara till mamma och krama henne.

anette, min mamma. jag älskar dig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hmm, du kanske ska träffa någon? Det gå alltid att fixa, tro mig har gått igenom helvetet flera gånger

2009-12-29 @ 11:43:56
URL: http://moonbell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0